ISOLA IN MUSICA – ANTONELLA RUGGIERO in DUO


Dettaglio eventi


Antonella Ruggiero è la voce indimenticabile che ha fondato e reso famosi i Matia Bazar in Italia e nel mondo. Nell’ottobre del 1989 decide di abbandonare il gruppo e le scene per dedicarsi ai suoi interessi umani ed artistici, dedicando molto tempo ai viaggi, durante i quali ha l’occasione di sperimentare diversi modi di fare e intendere la musica. Collaborazioni live e discografiche con i più importanti musicisti al mondo, 11 volte a Sanremo, progetti artistici che spaziano dal pop al folk, al jazz, alla musica sacra e di ricerca.
Per questa serata sarà accompagnata al pianoforte da Roberto Olzera.

Antonella Ruggiero je nepozaben glas, ki je ustanovil Matia Bazar, prepoznavno skupino v Italiji in po svetu. Oktobra 1989 se je odločila, da bo zapustila skupino in da se bo posvetila svojim človeškim in umetniškim interesom, posvetila pa je tudi veliko časa potovanjem, med katerimi je imela priložnost eksperimentirati z različnimi načini ustvarjanja in razumevanja glasbe. Sodelovala je v živo in na snemanjih z najpomembnejšimi glasbeniki na svetu, 11-krat na Sanremskem festivalu, realizirala umetniške projekte od popa do folka, jazza, sakralne in raziskovalne glasbe.
Za ta večer jo bo na klavirju spremljal Roberto Olzera.

Organizzazione: Comunità Autogestita della Nazionalità Italiana di Isola in collaborazione con il Centro per la cultura, lo sport e le manifestazioni di Isola